Sunday, January 31, 2016

Den perfekte lørdagskveld

God søndag kjære lesere.

I dag er det altså den berømte "Hviledagen"
Eller som jeg kaller den:
"Gjøre mest mulig dagen"
Søndag er dagen for husvask, klesvask å dilling og dalling i heimen for meg.
Jeg elsker at alt er klart til en ny og hektisk uke.
Lørdag blir jo kos for oss uansett om helgevasken er tatt eller ikke.
Alt for mange stresser med være "perfekte" å gjøre alt klart til helgen.
Stress er ikke bra! Husk det...

Søndag er alle hjemme her i huset å da er det jo supert at alle kan hjelpe til med det som må gjøres ;)
Ungene kan også feks tjene ukelønnen sin da.
- Rydde rommet
- Gå med søppla
- Ta inn/ut av oppvaskmaskinen
- Sortere klesvasken å legge vekk sine klær i skapet sitt
osv...
#mammatips


Som dere ser så kan vi godt kose oss selv om at det skulle så absolutt ha vært støvsugd rundt i hele huset :p




Levende lys setter stemningen.


Ost, kjeks, druer, syltetøy og vin... Nam!

Ingenting slår det å være hjemme usminket i joggedressen i godt selskap med god mat og drikke.
Jeg har i flere år vært sååå ferdig med "utelivet".
Jeg er nok veldig kjedelig av meg nå, men gud så mange gode minner jeg har fra den tiden jeg festet som en helt å var skikkelig vill og gal! :D


#NOshame

Håper dere har en fin helg å nyyyter livet... :)

1 comment:

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ