Saturday, January 30, 2016

Det kjæreste jeg har ❤


Eliana Carolyn og Zion David ❤

Disse to gir virkelig livet mitt en mening å de får meg til å le flere ganger om dagen.
Ikke alle dager er en dans på roser å vi har våre utfordringer.
Men til syvende og sist så takker jeg gud for disse to å jeg ville ikke vært foruten.

"What doesn`t kill you makes you stronger"

Zion har gått på medisin (Ritalin) i noen uker nå å det går litt opp og ned synes jeg.
Den ene dagen kan det gå veldig bra å den neste så er det et levende hel....
Men ting kan enda gå seg til så vi er håpefulle.
En mere stabil hverdag er virkelig drømmen!

Takk til alle dere som har sendt meg meldinger å kommet med tips og råd.
Det setter jeg utrolig stor pris på ❤

Ville bare innom å ønske dere alle en fin lørdagskveld.

(Her er det klart for ost, kjeks og vinkos med mannen)

Vi skrives! ❤

No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ