Tuesday, January 19, 2016

Energi

Håper dere har hatt en fin tirsdag så langt kjære lesere.
Jeg har vært på frokostmøte med Markedsrådet på senteret i dag.
Det er så utrolig deilig å starte dagen med den fantastisk herlige gjengen som er med der.
Vi har det alltid like gøy sammen å vi jobber så utrolig godt i lag.


Dagene blir ekstremt lange når man er 100% sykemeldt. I hvertfall for meg. Men jeg prøver å ha en slags rutine å jeg prøver å ha ting å gjøre om dagene uten at det går ut over helsa. Ikke enkelt!
Jeg er jo sykemeldt for at jeg skal ta det med ro... Men å ta det med ro er det værste jeg vet... hahaha
En meget dårlig kombinasjon kan du si.


Mange sier at de ikke kan se på meg at jeg er syk eller sliter.
Ofte er det dessverre slik at det er de man ikke tror eller ser det på som faktisk sliter mest.
Jeg bruker mye energi og tid om dagen på å "ta meg sammen".
Selv om jeg ofte gråter meg igjennom morgenstellet fordi jeg har så vondt i armene at bare det å ta på mascara blir som å bestige mount everest så gjør jeg det fordi jeg føler meg så utrolig mye bedre resten av dagen hvis jeg har brukt litt tid på de små tingene som gjør at jeg føler meg vel.
De fleste dagene så må jeg også konsentrere meg for å gå skikkelig når jeg f.eks er å handler på butikken pga smertene. Jeg vil ikke at andre skal se at jeg har det vondt å synes synd på meg.


Derfor så omgir jeg meg med bare positive mennesker å mennesker som gir meg energi i stede for å ta den fra meg.

Her kan dere forresten lese en meget bra artikkel om de såkaldte "Energityvene"



Nei, nå skal jeg sette på en maskin med klær
(Kan ikke huske sist jeg så bunnen av skittentøyskurvene)
Ja for her i huset så har vi de i flertall også! :p
*Baaah*

Ha en fin kveld 

4 comments:

  1. Hei på deg Malin Virginia. Koselig å lese om deg og ekstra bra er det at du er ærlig. Det er mange tider godt å sette litt ord på følelsene sine. Selv er jeg jo ufør og har vært det en stund. Det er ikke kjekt å bare "være hjemme" men jeg har lært at det viktigste er å fungere i hverdagen både med eller uten jobb. Livet er ikke en dans på roser. Det er mange som sliter med noe...! Jeg finner mye glede i Interiør delen, det er den som driver meg til å tenke positivt. Hadde jeg ikke hatt den delen i livet mitt.....ja ikke vet jeg. DEt har vært en prøvelse til tider. Nå er jeg i gang igjen på bloggen og Villatverrteigen er blitt erstattet av Behind a blue door. Nytt prosjekt og nye ting som hjelper meg å holde fokus, fokus å positive tanker er bra. Ønsker deg alt godt...Ha en fin dag kjære du =) KLem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kjære snille deg Mona ❤ Tuuusen takk for gode ord. Du er super å jeg gleder meg sånn til å følge det nye prosjektet deres :) Det kommer til å bli så bra! ❤ God klem fra meg til deg :)

      Delete
  2. Hvor er bildene dine fra ? ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rammene er fra Europris. Bildene har jeg printet ut fra nettet ;)

      Delete

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ