Thursday, January 28, 2016

Tiden flyr når man har det "gøy"


Wooooohaaaaaa... Jøøøyyye meg som tiden flyr!
Jeg kan vel ikke akkurat skryte på meg at det er fordi jeg har hatt det så utrolig gøy.
Men borte ble den! :p


Som mange andre i disse dager så slapp vi selvfølgelig ikke unna den berømte spysyken.
*Blæææh*

Håper dere er friske og raske 

Akkurat nå så sitter jeg å titter ut av kjøkkenvinduet. Det snør!
Jeg lengter sånn etter sol og varme.
Det er jo så utrolig godt for både kropp og sjel.

Jeg har faktisk aldri vært i syden eller andre varmere strøk.
Aaalt for redd for å fly... Men jeg har bestemt meg for å "face my fears".
Man har bare ett liv å jeg har tenkt å leve det til det fulle å ikke la usikkerhet eller redsel stoppe meg lengere. :D

(Disse lekre lysene kan du kjøpe HER)

Jeg har forresten 4 store maleprosjekter på gang her hjemme for tiden.
-En stor skjenk, en kommode og to konsollbord
skal males, settes på plass og stæsjes.

En god dose energi og tiltakslyst ønskes herved kjøpt! :p


Ha en fortsatt fin torsdag 


No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ