Monday, January 18, 2016

Velkommen!

Riktig god mandag alle sammen :)

Da er bloggen endelig oppe å går igjen. Jippi!

Som dere ser oppe i "headeren" så kommer jeg til å blogge om interiør, mat, familie og livet generelt.
Så det skal være noe for en hver smak her inne håper jeg.


For dere som følger meg på instagram så vet dere at den siste tiden har vært svært tung for oss
(Ja egentlig de siste årene) men mest nå da min kjære sønn har startet opp med medisin (Ritalin) pga ADHD. Han har nå gått på medisin i litt over en uke. Foreløpig så kan jeg ikke si at det har vært den største forandringen. Men vi må ha is i magen sier de. Det værste er vel at han virker litt deprimert/borte og har null matlyst mens medisinen virker. Men han sier at han har det bra å da er vel alt ok.
Lillesøsteren følger i samme fotspor så jeg har forberedt meg på at også dette året kommer til å bli tøft.
Det er fryktelig vondt å se på at ditt eget barn sliter uten at du kan gjøre så mye mere enn å være forståelsesfull å gjøre alt du kan for at hverdagen skal bli lettere for de.
Nå skal jeg ikke bare være negativ å se mørkt på det for han har blitt mye bedre det siste året så jeg er ganske sikker på at han ikke trenger å gå på medisinen så alt for lenge. *Krysser fingrene*
Mye av fremgangen hans kan jeg takke skolen/sfo for. De har vært helt fantastiske å bidrar virkelig til at han får en fin hverdag å han ligger akkurat der han skal være i forhold til det faglige også.
Siden vi nå har vært igjennom en lang og krevende prosess med utallige møter og undersøkelser så vet vi heldigvis litt mere om hva vi går til når det gjelder utredningen av lillesøsteren.
Opp i alt dette så sliter jeg selv med helsa å er under utredning for å finne ut hva som feiler meg.
Jeg lever i et daglig smertehelvete. Det verker i hele kroppen å formen/energien er langt i fra på topp.
Men det kunne jo ha vært så mye verre så jeg er positiv å griper hverdagen med et smil.
Jeg har utrolig mye å være takknemlig for her i livet 



Som dere skjønner så blir dette en meget personlig blogg.
Jeg mener at man skal være så åpen og ærlig som man kan her i livet.
Det kommer man lengst med!


Jeg har møtt og snakket med så utrolig mange herlige mennesker her hvor jeg bor og knyttet mange nye fantastiske vennskapsbånd inne på instagram den siste tiden etter at jeg åpent meg opp om hverdagen min.
Støtten fra familie og venner betyr så utrolig mye for meg ♥ Tusen takk!
Det er så mange som er i samme båt å det å vite at man ikke er alene gjør virkelig godt for kropp og sjel. Så ikke nøl med å ta kontakt med meg hvis du lurer på noe eller bare vil snakke med noen.


Ellers så skal jeg investere i et nytt systemkamera.
Speilrefleksen jeg har nå er så stor og tung å "vanskelig" å bruke hvis man ikke setter seg skikkelig inn i det. Noe jeg ikke har tålmodighet eller ork til! :D

I kveld skal jeg på julebord å kose meg. Bedre sent enn aldri ;)

Ha en fin kveld dere også 

No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ