Tuesday, February 16, 2016

Drømmen...

Hei og god ettermiddag.

Jeg har akkurat kommet hjem fra nok en time hos fastlegen min.
Venter fortsatt på å få komme til utredning i Bodø. Ting tar jaggu meg tid!
Et lite plaster på såret er vel når fastlegen tar frem en eske med "after eight" å du får hele to biter før du går. Made my day! :)

I dag vil jeg dele disse to videoene med dere.
Jeg kan sitte å se på slike videoer på youtube dagen lang!
Det er så utrolig mye herlig inspirasjon å hente i disse.
Dette er virkelig drømmen av et hjem for meg.

I dette første huset så går det i de litt svarte og mørke tonene blandet med hvit.
Litt sånn som vi har det hjemme hos oss akkurat nå.


I denne andre videoen er interiøret i de litt mere beige og lyse tonene.
Enkelte dager savner jeg virkelig denne stilen.
Sååå det spørs om jeg bytter tilbake til den igjen en gang.


Disse hjemmene er virkelig stylet helt perfekt. Ingenting er overlatt til tilfeldighetene.
I love it!
Se og nyyyt...

Slenger med en til for de som ikke fikk nok av de to første ;)



Ha en fin kveld kjære lesere.

No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ