Sunday, February 14, 2016

I´m in love...

...with a trash can! ❤

Ja, det stemmer... Jeg har faktisk aldri blitt så varm i OCD-hjertet mitt som da jeg kom over søppelbøttene fra "Simplehuman".


Noe lekrere og mer praktisk skal man lete lenge etter.


Jeg hater å ha søppla under vasken.
Det blir så fort grisete + at man som regel bare har plass til en liten bøtte som fylles opp med en gang.


Vi har valgt å gå for denne "Touch bøtten" på hele 40L.
Den er virkelig skapt for vårt kjøkken å passet så utrolig godt inn.


Disse fantastiske bøttene får du kjøpt hos: Coolliving

Link til akkurat den vi har finner du HER

Tror jeg må investere i denne under her til å ha på badene våre også...



Sååå stilige... Du finner denne pedalbøtten på 30L HER





I dag blir det sodd til middag her hos oss... Mmmm... Det er så godt!

Ellers vil jeg gratulere alle mammaer der ute så mye med morsdagen ❤

Håper dere har en fantastisk dag. Dere fortjener det!








No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ