Monday, February 29, 2016

Last Weeks Loves ❤️


Goooood Mandag! :)

(Formen min i dag... ZzzZzzzZZzzzzzz...)

Skikkelig grått og trist vær her i dag... Snøhulen vi laget i helgen har snart rast sammen.

Fin var den så lenge den varte da.

Barndomsminnene strømte på når vi bygget denne.
Vi laget også snølykter og snømenn.


Men nok om det... Over til det dette innlegget egentlig skulle handle om.


Her er en liten oppsummering av noen av tingene jeg ❤️ forrige uke.


- Ukens Favoritt Låt:
Lady Gaga-Cheap Thrills



- Ukens Favoritt Snacks:
 Flow Kremet Mint Yoghurt med sjokoladedryss!

Denne er bare så syyyyykt god! Nam!


- Ukens Høydepunkt:
Vi bestemte oss selvfølgelig for å flytte om på hele 2.etg slik at alle fikk nytt soverom.
For en møkkajobb... Blæh!
Vi er ikke helt ferdige enda, så det kommer et eget innlegg om det når vi er det :)
Men vi sover så utrolig mye bedre alle mann på de nye rommene våre.
Lykke på jord.


- Ukens Interiør Favoritt:


Denne nydelige glassboksen fra Ottonia
Du finner den HER
#sponset


Utrolig vakre detaljer.


Tusen takk Ottonia!


- Ukens Instagram Favoritt:


Fantastiske: AHUNDHEIM

Bloggen hennes finner du HER


- Ukens Favoritt Film:


Jeg var på kino sammen med min kjære mamma å så
"Mannen fra Snåsa"
En veldig bra og utrolig strek film. Anbefales!


Det var alt for denne gang.
Skal se om jeg kommer på flere ting å nevne til neste mandag ;)
(Kom gjerne med forslag eller spørsmål)


Nå skal jeg hive meg rundt å lage middag til resten av gjengen kommer hjem.

Ha en fin ettermiddag og kveld! xoxo


No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ