Friday, February 19, 2016

Tanker om fremtiden.


God morgen!

Litt senere i dag reiser vi på en liten vinterferie tur.

Turen går først til Grong hvor min mormor bor. Så drar vi til Namsos på hytta sammen med min mamma og hennes kjære for total avslapping og kos
(å muligens litt shopping kjenner jeg meg selv rett)
Ikke den lengste turen altså, men det er jo bare så utrolig godt å komme seg litt bort uansett.

Jeg har i flere år nå ønsket å flytte fra Brønnøysund.
Etter å ha bodd 10 år i Bergen så er dette blitt en alt for liten plass for meg.
Vi har hatt noen fine år her å det har vært veldig kjekt å kunne gi den samme oppveksten som jeg hadde selv til mine to barn.
Det er utrolig rart å levere og hente de på den samme skolen som jeg selv har gått på.
Ikke så mye har forandret seg i gangene der, så det tar meg virkelig tilbake å minnene strømmer på.

Vi har fortsatt noen år igjen av leiekontrakten på huset som vi bor i nå så vi blir nok ikke å flytte før det tror jeg. Men skulle noen tilby meg en/et p(a)lass å bo i og drømmejobben så flytter jeg i morgen! hahaha
 Det er jo lov å drømme...
Vi er jo ikke 100% sikre på hvor vi vil slå oss til ro da.
Men det som er sikkert er at det i hvertfall ikke blir her!
I fjor flyttet en av mine beste venninner til Bodø, å nå til høsten flytter en annen til Trondheim.
Ellers så er det bare min mor som bor her av familie å hun er mye på reise så vi føler ikke at det er noe som virkelig holder oss tilbake her.
Ofte så føler jeg bare for å selge alt jeg eier og har for så å pakke kofferten å dra av sted.
Åh det hadde vært så gøy!


Jeg vil ut i den store verden å oppleve ting.
Vi har bare ett liv å jeg vil leve det fullt ut!

Til slutt i dag så legger jeg ved et lite bilde av den nyyydelige buketten som jeg fikk på morsdagen.


Ha en deilig fredag og helg.

No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ