Monday, March 7, 2016

Last Weeks Loves ❤️


Mandag igjen! Dagene flyr...

Vi har så utrolig mange DIY prosjekt på gang her hjemme for tiden...
Vi burde kanskje ha tatt en og en ting av gangen. Meeeen det er bare ikke helt oss...
Tydeligvis! Hahaha

Så den tiden vi har til overs om dagene bruker vi til det.

Men Mandag betyr jo selvfølgelig "Last Weeks Loves" her på bloggen
so here we go!


Ukens Favoritt Låt:

Coldplay-Paradise



- Ukens Favoritt Snacks:

WHOOPIE
(Fylt med sjokoladekrem)

Loooord have mercy denne var god!


- Ukens Høydepunkt:

Mamma og Knut flytter snart inn i sin nye leilighet.
Vi var med på visning for å finne ut hvordan de skal dekorere.
Det blir så fint!
Jeg er så utrolig glad på deres vegne.
Dårlige mobilbilder, men her er en liten smakebit.











Jeg skal ta med speilrefleksen neste gang å ta FØR bilder slik at jeg kan vise dere ETTER bilder når de har fått flyttet inn.


- Ukens Instagram Favoritt(er):





Dette er mor og datter med øye for interiør.
Begge har virkelig sin egen unike stil å det elsker jeg! :)


Ukens Interiør Favoritt:

Vårt nye soverom!
Jeg er så utrolig fornøyd. Dette rommet er dobbelt så stor som vår gamle soverom.
Vi er 90% ferdig med det nå. Vi mangler bare noen få småting så er vi i mål. Jippi!


Siden rommet er så stort så har vi valgt å ha sengen lengere ut i rommet slik at vi fikk plass til hodegavelen vår.
Jeg holder forresten på å lage nye og større nattbord.
Gleder meg til å vise dere.

Ha en fortsatt fin dag ❤️


No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ