Saturday, April 16, 2016

DIY speil nattbord.


Hei skjønne venner ❤️

Da jeg så denne videoen på Youtube så visste jeg med en gang at dette var noe jeg hadde lyst til å prøve å lage selv.


Jeg elsker jo DIY's!
Å jeg er fast bestemt på å være en forkjemper på at interiør ikke trenger å koste skjorta for å være fint. Å lage noe selv eller kjøpe noe brukt gir meg så mye mere enn å gå inn i en butikk å kjøpe noe nytt.

Vi er sååå fornøyd med resultatet 😍

Det holder egentlig å se videoen over...
Men slik gikk i hvertfall vi frem:

Vi kjøpte 2 stk "Rast" kommoder på Ikea.

Skrudde de sammen.
(Du trenger ikke sette på knottene)

Sprayet alle kantene med chrom spray.


Vi kjøpte speilplater hos et lokalt firma.

Vi limte de på med denne monteringslimen.
(Viktig at du gir dette noen dager til å tørke skikkelig.Legg gjerne noe tungt oppå)

Knottene fant jeg på e-bay.

Vi limte de på med denne monteringslimen.
(Viktig at også disse får stå å tørke i noen dager)

Vi har brukt de i noen uker nå å knottene sitter bom fast!

Lykke til! :)

6 comments:

  1. Så stilig!!
    Flott og luxeriøst soverom!!

    ReplyDelete
  2. WOW�� Så flinke dere er �� Hvilket lokalt firma skjærer ut speilplater her? Er de i ulike tykkelser?

    ReplyDelete
  3. Heia Tove :)
    Tusen takk! <3
    Vi brukt J. Eberg Hansen... Dæm åpna butikk hær på Salhus no på onsdag som kommer :D
    E e ikke heilt sikker på korsen tykkelsa dæm har men det finnes nok forskjellige ja.
    Vi har ein type som e litt tjukkar og slipt i kaintan einn det ho hadd ho i dein videoen. Vældig bra kvalitet! :)

    ReplyDelete
  4. Hvor mye ble kostnadene på alt? :-) Kjempe fint!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk! <3 For begge to så kom det på rundt 3.500,- :) Jeg vet at man kan få tak i billigere speil hvis man ikke bor i gokk slik som jeg... :p Men her har vi bare ett firma som selger slikt å da ble kostnaden der etter. Men det var så verdt det! Vi er super fornøyde <3

      Delete

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ