Thursday, May 12, 2016

Kosekrok på soverommet :)


God morgen! 

Jeg elsker å ha god plass på soverommet.


Ingenting er så deilig som det å ligge å sove i et lyst og luftig rom.


Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle gjøre med all den ekstra plassen vi hadde, å løsningen ble en kosekrok.


Her kan man kose seg på kvelden med en kopp te, en god bok eller bare høre på musikk å slappe av.



Jeg ser også frem til å kunne trekke meg tilbake her på varme sommerdager da dette rommet alltid er så deilig og svalt.

(Dette lyset lukter helt himmelsk!)


Det mest i dette innlegget kan dere få kjøpt hos:


De har åpnet nettbutikk i dag (Hurra!) så ta gjerne turen innom for å sjekke ut alt det fine de har + sikre deg noen av de gode åpningstilbudene ;)
(Trykk på logoen)


I den forbindelse så har jeg også en Giveaway inne på min instagram profil hvor du kan være med i trekningen av et gavekort hos de på hele 500,- :)
Bli med HER



Ha en fin dag kjære lesere  



-reklame/annonse-

No comments:

Post a Comment

ƸӜƷ Thank you so much for your comment ƸӜƷ